Versiunea nr. 1 / 15.05.2020

Termeni si Conditii

Va rugam sa cititi cu atentie TERMENII SI CONDITIILE DE FURNIZARE SI UTILIZARE A SERVICIILOR ITWORKS.RO ("Termeni si Conditii") inainte de a utiliza serviciile oferite de catre NOW IT WORKS S.R.L, cu sediul în Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5 NCH Office Building et. 1 birou 1J, București 021901, înregistrat la Registrul Comerțului sub număr J40/14872/2014 având CUI 33928000 ("Furnizorul").

In cazul in care:

SUNTETI DE ACORD sa va supuneti in intregime termenilor si conditiilor detaliate in prezenta pagina trebuie sa bifati casuta alaturata cuvintelor "AM CITIT SI ACCEPTAT TERMENII SI CONDITIILE" de pe site-ul itworks.ro. Orice utilizare de catre dvs. a oricaror servicii oferite de catre Furnizor semnifica acceptarea de catre dvs., in intregime, a tuturor prevederilor Termenilor si Conditiilor.

Termenii și Condițiile au valoare contractuală, reprezentând contractul ce guvernează relația dintre Furnizor și Utilizator, contract ce este acceptat de către utilizatorul site-ului itworks.ro ("Utilizatorul ") prin simpla utilizare a serviciilor oferite de către Furnizor.

Acceptarea Termenilor si Conditiilor este conditionata in mod expres de acordul pe care vi-l dati fata de toti termenii si conditiile acestei conventii, cu excluderea expresa a oricaror alti termeni si conditii. Avand in vedere ca acesti Termeni si Conditii sunt considerati de catre Furnizor oferta de contractare, acceptarea ofertei este expres limitata la acesti Termeni si Conditii.

NU SUNTETI DE ACORD cu Termenii si Conditiile prevazute in prezenta pagina, aveti obligatia de a inceta de indata orice solicitare/utilizare a serviciilor itworks.ro oferite de catre Furnizor.

Termenii si Conditiile de furnizare si utilizare a serviciilor itworks.ro:

Pagina web disponibila la adresa www.itworks.ro si toate paginile web aferente, cum ar fi sectiunile paginii web mentionate (" Site-ul"), cu exceptia celor indicate diferit, precum si toate serviciile de suport IT oferite de catre Furnizor prin intermediul Site-ului ("Serviciile"), sunt detinute si operate de catre Furnizor si accesate de catre dvs. in urmatorii termeni si conditii:

A. ACCESAREA SERVICIILOR

  1. Furnizorul ofera servicii de suport IT exclusiv la distanta (remote) pentru Utilizatorii itworks.ro, potrivit explicatiilor oferite pe Site si in deplina concordanta cu Termenii si Conditiile.
  2. Utilizatorul este exclusiv o persoană juridică constituită care funcționează conform legilor din România și care are dreptul de a-și desfășura activitatea așa cum și-o desfășoară la momentul acceptării Termenilor și Condițiilor.
  3. Furnizorul poate modifica, suspenda sau intrerupe in orice moment furnizarea Serviciilor si/sau accesul Utilizatorului la acestea, in intregime sau in parte, inclusiv disponibilitatea oricarui element in legatura cu Serviciile, fara nicio notificare. Furnizorul isi rezerva dreptul, ca potrivit propriei sale optiuni discretionare si fara a fi obligat sa justifice in vreun mod, sa refuze acordarea accesului la Servicii oricarei persoane, in orice moment.
  4. Utilizatorii Site-ului, prin simpla acceptare a Termenilor si Conditiilor, declara si garanteaza Furnizorului ca potrivit prevederilor legale in materie au dreptul sa utilizeze Serviciile si sa acceseze Site-ul, si isi asuma responsabilitatea completa pentru alegerea si utilizarea Serviciilor.

B. MODIFICAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR

  1. Furnizorul isi rezerva dreptul sa modifice orice prevedere din continutul Termenilor si Conditiilor, in orice moment, potrivit propriei sale optiuni discretionare si fara a fi obligat sa justifice in vreun mod, prin postarea unui anunt pe Site, sau prin transmiterea unei informari via e-mail sau prin posta. Utilizarea in continuare a Serviciilor de catre Utilizator, ulterior postarii Termenilor si Conditiilor in versiunea modificata pe Site, constituie o acceptare deplina si neconditionata de catre Utilizator a respectivelor modificari.

C. IMPLEMENTAREA

  1. Utilizatorul este de acord sa se conformeze in intregime conditiilor tehnice descrise de catre Furnizor pentru furnizarea Serviciilor, inclusiv cu privire la descarcarea si instalarea clientului de TeamViewer, dar fara a se limita la aceasta, si intelege ca doar respectand toate conditiile tehnice impuse de catre Furnizor in conexiune cu Serviciile poate beneficia de acestea.
  2. Serviciile vor fi prestate in urma ridicarii unui ticket pe platforma de ticketing ("Platforma") special creata in cadrul www.itworks.ro sau prin e-mail la help@.itworks.ro. Pentru claritate, Platforma este parte din Site și reprezintă interfată cu Utilizatorul.
  3. Utilizatorul va putea alege unul din cele 3 (trei) nivele de SLA ( service leyer agreement): Urgent (timp de raspuns: maxim 5 min, timp de rezolvare: maxim 4h), normal (timp de raspuns: maxim 30 min, timp de rezolvare: aceeași zi lucrătoare), relaxat (timp de raspuns: maxim 1h, timp de rezolvare: max 2 zile lucratoare), fiecare SLA avand tariful lui distinct.
  4. Calcularea timpului se va face astfel:
    1. timp de raspuns: de la data aparitiei in sistem a ticketului Utilizatorului pana la data asignarii/preluarii de catre un tehnician;
    2. timpul de rezolvare: de la data preluarii de catre tehnician pana la data inchiderii ticketului. Din acest timp se vor scadea timpii aferenti operatiunilor care nu tin de Furnizor (situatiile in care Utilizatorul intarzie sa furnizeze informatii cerute, trebuie livrat un/o echipament/componenta in vederea rezolvarii, Furnizorul este intarziat de un alt furnizor ca sa reia sustinerea unui serviciu particular, s.a.m.d.) – timpi in care tehnicianul va pune ticketul in „hold” cu comentariu explicativ.

D. COMUNICAREA EXCLUSIVA CU FURNIZORUL

  1. Utilizatorul este de acord sa raporteze direct Furnizorului (si nu oricaror alte persoane distincte de Furnizor), indiferent de caz, in toate situatiile in care exista orice probleme ivite in utilizarea de catre Utilizator a Serviciilor si / sau Site- ului.

E. NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Modalitatea prin care colectăm datele:
    1. Formularul oferit de serviciul nostru, itworks.ro
  2. Datele pe care le colectăm sunt:
    1. Numele și prenumele reprezentantului legal/persoanei de contact din partea Utilizatorului
    2. Adresa de email a reprezentantului legal/persoanei de contact din partea Utilizatorului dacă aceasta conține elemente de natură să identifice/să conducă la idenificarea reprezentantului legal/persoanei de contact din partea Utilizatorului
    3. Numărul de telefon al reprezentantului legal/persoanei de contact din partea Utilizatorului
  3. Scopurile pentru care utilizăm datele colectate:
    1. Numele și prenumele reprezentantului legal/persoanei de contact din partea Utilizatorului în vederea emiterii facturii si in vederea derulării contractului;
    2. Adresa email - pentru a vă putea emite și expedia factura precum și datele și instrucțiunile de logare și în vederea derulării contractului;
    3. Numărul de telefon - în vederea derulării contractului : pentru a vă putea contacta în scopul rezolvării problemei (anunțăm înainte sa intram pe calculatorul dvs, este foarte posibil să avem nevoie de detalii suplimentare sau conexiunea s-ar putea întrerupe și trebuie să luam legătura cu dvs pentru a vă instrui cum sa reluam sesiunea de suport);
    4. Nu folosim campanii de marketing prin Email sau telefon. în consecință, nu veți primi niciodată de la noi newsletter sau orice alt mesaj cu scopul de a promova serviciile noastre sau ale altor terți.
  4. Perioadele si motivele pentru care păstrăm datele sunt
    1. Datele colectate in vederea derularii contractului (numele și prenumele persoanei de contact din partea Utilizatorului, numarul de telefon al reprezentantului legal/persoanei de contact din partea Utilizatorului) – pe durata derulării contractului.
    2. Datele colectate in vederea emiterii facturii (nume, prenume reprezentant legal si adresa de email a reprezentantului legal) vor fi stocate pe toata durata impusa de legislatia contabila. Factura emisa și trimisa pe adresa de mail furnizata va fi ținută într-o baza de date securizata pentru toata perioada prevăzută de Legea Contabilității în vigoare în Romania.
  5. Ștergerea datelor
    1. Orice dată care este în posesia noastră poate fi ștearsă în urma unei cereri formulate printr-un mail la info@itworks.ro, cu excepția celor existente în facturile emise către dvs., documente pe care suntem obligați de Legea Contabilității din Romania sa le păstrăm.

F. CONTINUTUL SITE-ULUI

  1. Site-ul (din care face parte și Platforma) si intreg continutul sau sunt protejate de prevederile legislatiei romane cu privire la dreptul de autor si sunt create special pentru folosirea lor de catre Utilizatori cu prilejul utilizarii Serviciilor si / sau accesarii Site-ului, putand fi utilizate cu autorizarea Furnizorului numai in stricta concordanta cu Termenii si Conditiile. Toate materialele si informatiile disponibile pe Site inclusiv dar fara a se limita la continutul si elementele de grafica ale Site-ului, tot continutul in format text, precum si sursele tehnice ale tuturor serviciilor si facilitatilor prezente si viitoare, cu exceptia cazului cand este mentionat expres un alt titular de drepturi, apartin Furnizorului si reprezinta Continutul Site-ului, iar drepturile (inclusiv cel de autor) corespunzatoare acestora apartin Furnizorului. Termenul de "Continut" include in mod special codul sursa, imagini, text, dar fara a se limita la acestea. Continutul Site-ului, indiferent de zona in care se afla in site si indiferent de tip, poate fi utilizat exclusiv cu respectarea Termenilor si Conditiilor si in scopurile prevazute in Termeni si Conditii. Orice utilizare a Continutului Site-ului si / sau a Serviciilor de catre terte persoane in alte scopuri decat cele prevazute in Termeni si Conditii se poate face numai cu acordul scris, expres si prealabil al reprezentantului legal al Furnizorului. Astfel, este interzisa copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vanzarea, distributia partiala, integrala sau modificata a continutului acestui Site sau a oricarei parti a acestuia efectuate in alte scopuri decat pentru utilizarea Serviciilor cu respectarea Termenilor si Conditiilor. Furnizorul isi rezerva dreptul de a actiona in instanta orice persoana si / sau entitate care incalca in orice mod prevederile de mai sus.
  2. Utilizatorul se va conforma in intregime tuturor prevederilor legale privind dreptul de autor si drepturile conexe, precum si oricaror informari si restrictii referitoare la orice Continut accesat in legatura cu Serviciile.

G. LIMITARI

  1. Utilizatorul este responsabil pentru intreaga sa activitate privind Serviciile sau in legatura cu acestea. Orice incercare a oricarui Utilizator de utilizare frauduloasa, abuziva sau ilegala a Serviciilor/Site-ului, ori orice incercare a oricarui Utilizator de utilizare a Serviciilor/Site-ului impotriva prevederilor Termenilor si Conditiilor ori intereselor Furnizorului sau altor Utilizatori, confera Furnizorului dreptul de a intrerupe ori suspenda in mod discretionar dreptul Utilizatorului de a utiliza in intregime sau in parte Serviciile ori de a accesa Site-ul, fără plata niciunor despagubiri.
  2. Utilizatorul intelege si accepta ca prin Site Furnizorul ofera servicii de suport IT exclusiv remote si ca nu are niciun control si nicio obligatie ori raspundere privind, dar fara a se limita la urmatoarele: probleme de hardware, probleme de licentiere (crack-uri etc), lipsa dreptului de administrare asupra statiei pe care se intervine (user cu drepturi limitate sau necunoasterea unor credentiale cu drept de administrare. In masura maxima permisa de lege, Furnizorul nu poate fi tras la raspundere in niciun mod ori masura pentru orice fel de actiuni desfasurate de catre Utilizator si nici pentru utilizarea in orice mod a Serviciilor sau orice alta activitate legata de Continutul Site-ului ori in legatura cu Site-ul sau Serviciile.
  3. In masura maxima permisa de lege, Furnizorul nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres pentru continutul de orice fel al Site-ului sau pentru utilizarea defectuoasa a Serviciilor de catre Utilizatori. Furnizorul va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.
  4. Utilizatorii inteleg si accepta ca furnizarea Serviciului poate fi afectata de anumite conditii obiective, precum si ca Serviciile, Continutul si Site-ul sunt puse la dispozitia Utilizatorilor potrivit principiului "asa cum sunt", "asa cum sunt disponibile", iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor.
  5. In nicio situatie, indiferent de circumstantele invocate, Furnizorul nu va putea fi chemat sa raspunda in legatura cu Site-ul sau Serviciile: (a) pentru orice suma in plus fata de sumele platite efectiv de Utilizator catre Furnizor cu titlu de pret contractual; (b) pentru orice daune ori prejudicii indirecte, pierderi de profit, vad comercial sau alte pierderi, rezultate din utilizarea Serviciului. In nicio situatie, indiferent de circumstantele invocate, Furnizorul nu va datora Utilizatorului despagubiri decat in limita sumelor efectiv platite de catre Utilizator catre Furnizor cu titlu de pret contractual.
  6. Utilizatorii inteleg si accepta ca Furnizorul este absolvit de orice raspundere in eventualitatea producerii oricarei opriri, intreruperi, ingreunari, disfunctionalitati sau erori in functionarea Site-ului sau Serviciilor, in situatia unei erori tehnice de orice fel sau oricaror erori in furnizarea Serviciului, precum si in orice situatie in care nu ar dovedi cert ca orice erori sau probleme de natura tehnica din cele mentionate mai sus se datoreaza in mod direct si exclusiv culpei grave a Furnizorului. In cazurile de forta majora Furnizorul si / sau operatorii, directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii sai, sunt exonerati total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la acestea, erori de functionare ale echipamentului tehnic al Furnizorului, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, atacurile informatice de orice fel si interferarea cu programe informatice malitioase, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, greva etc.

H. INREGISTRARE SI SECURITATE. FURNIZAREA SERVICIILOR.

  1. Pentru utilizarea Serviciilor, Utilizatorul trebuie sa furnizeze urmatoarele date:
    1. Date necesare emiterii facturii: nume societate, adresa sediu social, CUI, număr de înregistrare în registrul comerțului (J), cont bancar, adresa e-mail (in vederea expedierii facturii);
    2. Date necesare pentru autentificare: nume și prenume reprezentant legal Utilizator/persoană de contact din partea Utilizatorului, adresa de email reprezentant legal Utilizator/persoană de contact din partea Utilizatorului, numarul de telefon al acestuia;
  2. Dupa completarea formularului de aplicare cu datele mentionate la pct.1, Platforma va face o verificare a datelor introduse (verificarea corectitudinii datelor societatii);
  3. Dupa ce datele din formular au fost validate, Platforma va inainta aplicatia Utilizatorului pentru aprobare si verificari suplimentare catre departamentul de vanzari al Furnizorului. Daca aplicatia va fi aprobata, Utilizatorul va primi pe adresa de email introdusa in formular credentialele de acces impreuna cu manualul de utilizare a Site-ului.
  4. Daca aplicatia Utilizatorului a fost respinsa, toate datele introduse in formular vor fi sterse imediat cu exceptia: CUI, număr de înregistrare în registrul comerțului (J) și adresa email care vor fi tinute in baza de date pentru o perioada de 2 ani pentru prevenirea tentativelor de fraudare, dupa care vor fi sterse.
  5. Datele vor fi stocate in baza de date a aplicatiei pentru asigurarea accesului la Platforma si vor fi anonimizate.
  6. Autentificarea in Platforma se va face in doi pasi:
    1. User (Adresa de email introdusa) si parola generata automat (Care poate fi schimbata in portal) și
    2. Cod de confirmare primit prin email.
  7. Dupa logarea in Platforma, Utilizatorul este obligat sa:
    1. Aleaga tipul de SLA pentru remedierea problemei;
    2. Furnizeze o descriere completa a problemei pentru care are nevoie de suport IT și
    3. Atașeze fișiere (screenshot-uri sub diferite forme: jpeg, pdf, doc, etc.) relevante cand problema reclamata o cere.
  8. În toate cazurile, Utilizatorul își asuma întreaga răspundere pentru dobândirea licențelor necesare și pentru toate consecințele juridice care deriva din asta, Furnizorul neavând nicio răspundere în acest sens.
  9. Daca in orice moment al rezolvarii problemei semnalate de catre Utilizator, Furnizorul nu isi poate indeplini sarcina fie din cauza lipsei de raspuns/informatii din partea Utilizatorului, fie datorita unor factori externi, independenti de vointa Furnizorului (furnizarea de hardware/software de catre terti, intreruperea unor servicii precum internetul, curentul etc.) timpul de rezolvare a problemei va fi pus pe „hold” si va fi reluat abia dupa solutionarea evenimentelor independente de vointa Furnizorului.

I. ASIGURARI

  1. Utilizatorul garanteaza Furnizorului ca acesta nu va suferi niciun fel de pierderi ori prejudicii din cauza Utilizatorului sau in legatura cu acesta din cauza oricaror reclamatii sau cereri care ar putea fi inaintate de terte persoane in urma utilizarii Serviciilor, incalcarii de catre Utilizator a Termenilor si Conditiilor, incalcarii drepturilor de autor sau de proprietate intelectuala sau a oricarui alt drept al unei persoane sau entitate.
  2. Utilizatorul declara si garanteaza ca are toate drepturile necesare pentru a acorda Furnizorului acces remote la terminalului asupra caruia sunt efectuate serviciile IT si ca accesarea acestuia de catre Furnizor in vederea furnizarii Serviciului nu aduce atingere dreptului la viata privata al unui tert sau oricaror obligatii de confidentialitate stabilite prin lege.
  3. Incalcarea declaratiilor si garantiilor de mai sus atrag obligatia Utilizatorului ca in caz de litigiu va suporta toate cheltuielile aferente, inclusiv dar fara a se limita la onorariile avocatilor, expertilor si consultantilor sau executorilor, taxe judiciare, notariale sau de executare, cheltuieli, judecati, decizii, amenzi, regularizari sau alte obligatii rezultate sau relationate cu orice alta actiune a Utilizatorului in legatura cu utilizarea Serviciilor sau orice alt aspect in legatura cu Serviciile.

J. TARIFE SI PLATI

  1. Avand in vedere ca Serviciile sunt contra cost, Utilizatorul se obliga sa achite catre Furnizorul tariful orar corespunzator nivelului de SLA ales:
    1. 15 EUR fara TVA aferent unui ticket SLA Urgent.
    2. 10 EUR fara TVA aferent unui ticket SLA Normal.
    3. 5 EUR fara TVA aferent unui ticket SLA Relaxat.
  2. Furnizorul va emite la finalul lunii o factura cu cate o pozitie pentru fiecare SLA prestat x nr de ore prestate in acea luna din acel SLA, iar facturii ii va fi atasata lista ticketelor ridicate in acea luna, cu SLA-ul ales si cu nr de ore prestat pe rezolvarea fiecarei probleme.
  3. Factura va fi achitata de catre Utilizator in termen de 10 zile de la data emiterii facturii de catre Furnizor. Neplata factura de catre Utilizator in termenul agreat indreptateste Furnizorul sa solicite penalitatile de intarziere in cuantum de 0,2% din valoarea neachitata. Cuantumul penalitatilor poate depasi valoarea debitului.
  4. Furnizorul isi rezerva dreptul de a schimba tarifele pentru Serviciile oferite si de a stabili noi tarife in orice moment, potrivit propriei sale optiuni. Orice modificare de tarife va deveni operanta imediat dupa prin afisarea acesteia pe Site. Utilizatorul este obligat sa verfice periodic tarifele prevazute pe Site.
  5. Sunt aplicabile urmatoarele reguli pentru transferul de la Utilizator catre Furnizor a tarifelor corespunzatoare Serviciilor prestate in favoarea Utilizatorului: (a) Utilizatorul va transfera in avans Furnizorului contravaloarea Serviciilor; (b) Utilizatorul intelege si accepta ca rambursarea de catre Furnizor a sumelor platite de acesta catre Furnizor pentru serviciile prestate, indiferent de motivul invocat sau de cuantumul sumei, nu este posibila in alte conditii decat cele mentionate in Termeni si Conditii.

K. CONFIDENTIALITATEA

  1. Furnizorul se obliga sa utilizeze informatiile confidentiale dezvaluite de Utilizator numai in scopul furnizarii Serviciilor si numai in legatura cu acestea. Furnizorul are obligatia de a pastra confidentialitatea acestor informatii furnizate de Utilizator si de a nu le dezvalui catre terte persoane, indiferent daca aceste persoane au sau nu nevoie sa cunoasca respectivele informatii.
  2. Fiecare parte se obliga sa nu divulge Informatile Confidentiale ale celeilalte parti fara acceptul explicit si prealabil, dat in scris al celeilalte parti.
  3. "Informatiile Confidentiale" nu includ informatii care au devenit cunoscute public din cauze independente de Utilizator sau de Furnizor, sau informatii care au fost independent dezvoltate fara acces la informatiile confidentiale ale Furnizorului.

L. LEGATURA CU ALTE SITE-URI

  1. Utilizatorii inteleg si accepta ca Site-ul poate contine legaturi sau trimiteri catre alte site-uri de internet, care sunt considerate de catre Furnizor utile in legatura cu Continutul Site-ului, dar care nu se afla sub controlul sau indrumarea sa. Furnizorul este absolvit de orice raspundere in ceea ce priveste continutul sau opiniile exprimate pe toate site- urile de internet mai sus mentionate, precum si corectitudinea si exactitatea acestora, iar Utilizatorii inteleg si accepta ca aceste site-uri de internet nu sunt monitorizate, controlate sau verificate in orice mod de catre Furnizor. Includerea unei legaturi sau trimiteri catre alte site-uri de internet nu implica aprobarea in vreun fel a acestora de catre Furnizor. In momentul in care Utilizatorii acceseaza aceste site-uri de internet, ei o fac pe riscul lor, cunoscand ca utilizarea serviciilor oferite de aceste site-uri este supusa conditiilor stabilite de administratorii acestor site-uri.

M. INCETAREA EFECTELOR TERMENILOR SI CONDITIILOR

  1. Furnizorul poate inceta sau suspenda oricare sau toate Serviciile, accesul la Site ori intregul contract imediat, fara notificare prealabila, in cazul in care Furnizorul considera ca Utilizatorul incalca in orice mod sau in orice masura Termenii si Conditiile. In asemenea cazuri orice sume achitate / transferate deja Furnizorului sunt in intregime nereturnabile, deci nu vor fi supuse rambursarii catre Utilizator.
  2. Prevederile din Termeni si Conditii care prin natura lor continua sa produca efecte dupa reziliere, includ dar nu se limiteaza la declinari de garantii si limitari de responsabilitate.

N. DREPTUL DE RETRAGERE

  1. În conformitate cu Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu excepţia cazurilor menţionate expres de lege, Utilizatorul - persoana fizica, in calitate de consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri. Perioada de retragere menţionată mai sus expiră în termen de 14 zile de la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii.
  2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist
  3. Nu se poate realiza dreptul la retragere dupa prestarea completa a serviciilor de catre Furnizor. În aceste cazuri, Utilizatorul declară că a luat cunoştinţă de faptul că îşi pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Furnizor. Consumatorul este de acord cu executarea contractului începând cu data plăţii preţului. Prin urmare, în toate aceste cazuri executarea a început cu acordul prealabil expres al Utilizatorului.
  4. Pentru acele situatii in care, Utilizatorul isi exercita dreptul de retragere din orice motiv, dupa ce executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului, dar inainte de prestarea completa a serviciilor de catre Furnizor, acesta are dreptul la rambursarea partiala a sumelor achitate Furnizorului.
  5. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract, utilizând o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. In acest scop, puteti folosi Formularul de retragere, folosirea lui nu este insa obligatorie.
  6. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de finalizarea prestarii complete a serviciilor de catre Furnizor, dar nu mai tarziu de expirarea termenului de 14 zile mentionat mai sus.
  7. Daca va retrageti dupa ce parte din serviciile furnizate de catre Furnizor au fost prestate, dar inainte de finalizarea completa a acestora, sunteţi de acord cu rambursarea a jumătate din suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu excepţia cazului în care aţi fost de acord cu o altă modalitate de plată; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

O. DECLARATII SI GARANTII

  1. Utilizatorul declara si garanteaza urmatoarele: (a) Utilizatorul detine toate autorizatiile legale si statutare, daca este cazul, precum si toate drepturile necesare sa incheie aceasta Conventie, sa isi asume toate si orice obligatii prevazute in Conventie, sa beneficieze de Servicii si sa intreprinda toate actiunile necesare pentru a-si indeplini intrutotul obligatiile asumate de Utilizator potrivit Conventiei; (b) Utilizatorul declara si garanteaza ca: (i) prin utilizarea Serviciilor, nu incalca si nu a incalcat nicio obligatie legala sau contractuala fata de orice terte persoane sau entitati sau orice drepturi pe care le pot invoca acestea, inclusiv dar fara a se limita la drepturi de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, publicitate sau confidentialitate, sau drepturi si obligatii aflate sub incidenta protectiei consumatorului; (ii) nu exista niciun fel de diferende, litigii sau pretentii ale tertelor persoane sau entitati ori autoritati in legatura cu materialele si informatiile transmise prin intermediul Serviciilor.
  2. Furnizorul este obligat sa aplice toate masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter pesonal primite de la Utilizator impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricaror alte forme de prelucrare ilegala.

P. ALTE CLAUZE

  1. In cazul in care oricare din parti va renunta temporar la exercitarea oricarui drept dintre cele prevazute in Termeni si Conditii aceasta renuntare nu va putea fi considerata ca o renuntare definitiva la respectivul drept. Furnizorul nu va fi tinuta responsabil pentru nicio neindeplinire a obligatiilor sale contractuale in cazul interventiei oricarei cauze de forta majora.
  2. Daca oricare prevedere din Termeni si Conditii va fi declarata nula, prevederea respectiva va fi eliminata si inlocuita cu o alta prevedere in acelasi spirit, astfel incat Termenii si Conditiile sa produca in continuare efectele juridice avute in vedere initial.
  3. Drepturile sau obligatiile prevazute de Termeni si Conditii nu pot fi transferate in niciun mod de catre Utilizator catre terte parti, decat daca exista acordul scris, prealabil si explicit al Furnizorului in acest sens.
  4. Partile convin ca orice litigii care intervin in legatura cu Termenii si Conditiile sau cu furnizarea Serviciilor vor fi judecate de catre instanta judecatoreasca competenta de la sediul Furnizorului.
  5. Termenii si Conditiile inlocuiesc toate si orice intelegeri sau acorduri anterioare, scrise sau verbale, referitoare la obiectul Termenilor si Conditiilor sau in legatura cu acesta si contin totalitatea intelegerilor intervenite intre parti cu privire la obiectul Termenilor si Conditiilor.
  6. Termenii si Conditiile nu au in vedere crearea vreunei asocieri sau vreunui parteneriat intre Utilizator si Furnizor ca rezultat al Termenilor si Conditiilor, iar Utilizatorul nu are nicio autoritate de niciun fel sa angajeze Furnizorul in orice mod in baza acestora.

Q. Puteti contacta responsabilul cu protectia datelor prin e-mail, la adresa dpo@itworks.ro

Copyright © 2020 NOW IT WORKS SRL. Toate drepturile rezervate.