Versiunea nr. 1 / 15.05.2020
Termeni si Conditii
Va rugam sa cititi cu atentie TERMENII SI CONDITIILE DE FURNIZARE SI
UTILIZARE A SERVICIILOR ITWORKS.RO ("Termeni si Conditii")
inainte de a utiliza serviciile oferite de catre NOW IT WORKS S.R.L, cu
sediul în Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5 NCH Office Building et. 1
birou 1J, București 021901, înregistrat la Registrul Comerțului sub număr
J40/14872/2014 având CUI 33928000 ("Furnizorul").
In cazul in care:
SUNTETI DE ACORD
sa va supuneti in intregime termenilor si conditiilor detaliate in prezenta
pagina trebuie sa bifati casuta alaturata cuvintelor "AM CITIT SI ACCEPTAT
TERMENII SI CONDITIILE" de pe site-ul itworks.ro. Orice utilizare de catre
dvs. a oricaror servicii oferite de catre Furnizor semnifica acceptarea de
catre dvs., in intregime, a tuturor prevederilor Termenilor si Conditiilor.
Termenii și Condițiile au valoare contractuală, reprezentând contractul ce
guvernează relația dintre Furnizor și Utilizator, contract ce este acceptat
de către utilizatorul site-ului itworks.ro ("Utilizatorul
") prin simpla utilizare a serviciilor oferite de către Furnizor.
Acceptarea Termenilor si Conditiilor este conditionata in mod expres de
acordul pe care vi-l dati fata de toti termenii si conditiile acestei
conventii, cu excluderea expresa a oricaror alti termeni si conditii. Avand
in vedere ca acesti Termeni si Conditii sunt considerati de catre Furnizor
oferta de contractare, acceptarea ofertei este expres limitata la acesti
Termeni si Conditii.
NU SUNTETI DE ACORD
cu Termenii si Conditiile prevazute in prezenta pagina, aveti obligatia de
a inceta de indata orice solicitare/utilizare a serviciilor itworks.ro
oferite de catre Furnizor.
Termenii si Conditiile de furnizare si utilizare a serviciilor itworks.ro:
Pagina web disponibila la adresa www.itworks.ro si toate paginile web
aferente, cum ar fi sectiunile paginii web mentionate (" Site-ul"), cu exceptia celor indicate diferit, precum si
toate serviciile de suport IT oferite de catre Furnizor prin intermediul
Site-ului ("Serviciile"), sunt detinute si operate de
catre Furnizor si accesate de catre dvs. in urmatorii termeni si conditii:
A.
ACCESAREA SERVICIILOR
-
Furnizorul ofera servicii de suport IT exclusiv la distanta
(remote) pentru Utilizatorii itworks.ro, potrivit explicatiilor
oferite pe Site si in deplina concordanta cu Termenii si
Conditiile.
-
Utilizatorul este exclusiv o persoană juridică constituită care
funcționează conform legilor din România și care are dreptul de
a-și desfășura activitatea așa cum și-o desfășoară la momentul
acceptării Termenilor și Condițiilor.
-
Furnizorul poate modifica, suspenda sau intrerupe in orice moment
furnizarea Serviciilor si/sau accesul Utilizatorului la acestea, in
intregime sau in parte, inclusiv disponibilitatea oricarui element
in legatura cu Serviciile, fara nicio notificare. Furnizorul isi
rezerva dreptul, ca potrivit propriei sale optiuni discretionare si
fara a fi obligat sa justifice in vreun mod, sa refuze acordarea
accesului la Servicii oricarei persoane, in orice moment.
-
Utilizatorii Site-ului, prin simpla acceptare a Termenilor si
Conditiilor, declara si garanteaza Furnizorului ca potrivit
prevederilor legale in materie au dreptul sa utilizeze Serviciile
si sa acceseze Site-ul, si isi asuma responsabilitatea completa
pentru alegerea si utilizarea Serviciilor.
B.
MODIFICAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
-
Furnizorul isi rezerva dreptul sa modifice orice prevedere din
continutul Termenilor si Conditiilor, in orice moment, potrivit
propriei sale optiuni discretionare si fara a fi obligat sa
justifice in vreun mod, prin postarea unui anunt pe Site, sau prin
transmiterea unei informari via e-mail sau prin posta. Utilizarea
in continuare a Serviciilor de catre Utilizator, ulterior postarii
Termenilor si Conditiilor in versiunea modificata pe Site,
constituie o acceptare deplina si neconditionata de catre
Utilizator a respectivelor modificari.
C.
IMPLEMENTAREA
-
Utilizatorul este de acord sa se conformeze in intregime
conditiilor tehnice descrise de catre Furnizor pentru furnizarea
Serviciilor, inclusiv cu privire la descarcarea si instalarea
clientului de TeamViewer, dar fara a se limita la aceasta, si
intelege ca doar respectand toate conditiile tehnice impuse de
catre Furnizor in conexiune cu Serviciile poate beneficia de
acestea.
-
Serviciile vor fi prestate in urma ridicarii unui ticket pe
platforma de ticketing ("Platforma") special
creata in cadrul www.itworks.ro sau prin e-mail la help@.itworks.ro. Pentru
claritate, Platforma este parte din Site și reprezintă interfată cu
Utilizatorul.
-
Utilizatorul va putea alege unul din cele 3 (trei) nivele de SLA ( service leyer agreement): Urgent (timp de raspuns: maxim 5
min, timp de rezolvare: maxim 4h), normal (timp de raspuns: maxim
30 min, timp de rezolvare: aceeași zi lucrătoare), relaxat (timp de
raspuns: maxim 1h, timp de rezolvare: max 2 zile lucratoare),
fiecare SLA avand tariful lui distinct.
-
Calcularea timpului se va face astfel:
-
timp de raspuns: de la data aparitiei in sistem a
ticketului Utilizatorului pana la data asignarii/preluarii de catre un
tehnician;
-
timpul de rezolvare: de la data preluarii de catre
tehnician pana la data inchiderii ticketului. Din acest timp se vor scadea
timpii aferenti operatiunilor care nu tin de Furnizor (situatiile in care
Utilizatorul intarzie sa furnizeze informatii cerute, trebuie livrat un/o
echipament/componenta in vederea rezolvarii, Furnizorul este intarziat de
un alt furnizor ca sa reia sustinerea unui serviciu particular, s.a.m.d.) –
timpi in care tehnicianul va pune ticketul in „hold” cu comentariu
explicativ.
D.
COMUNICAREA EXCLUSIVA CU FURNIZORUL
-
Utilizatorul este de acord sa raporteze direct Furnizorului (si nu
oricaror alte persoane distincte de Furnizor), indiferent de caz,
in toate situatiile in care exista orice probleme ivite in
utilizarea de catre Utilizator a Serviciilor si / sau Site- ului.
E.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
-
Modalitatea prin care colectăm datele:
- Formularul oferit de serviciul nostru, itworks.ro
-
Datele pe care le colectăm sunt:
- Numele și prenumele reprezentantului legal/persoanei de contact din
partea Utilizatorului
- Adresa de email a reprezentantului legal/persoanei de contact din partea
Utilizatorului dacă aceasta conține elemente de natură să identifice/să
conducă la idenificarea reprezentantului legal/persoanei de contact din
partea Utilizatorului
- Numărul de telefon al reprezentantului legal/persoanei de contact din
partea Utilizatorului
-
Scopurile pentru care utilizăm datele colectate:
-
Numele și prenumele reprezentantului legal/persoanei de contact din
partea Utilizatorului în vederea emiterii facturii si in vederea derulării
contractului;
-
Adresa email - pentru a vă putea emite și expedia factura precum și
datele și instrucțiunile de logare și în vederea derulării contractului;
-
Numărul de telefon - în vederea derulării contractului : pentru a vă
putea contacta în scopul rezolvării problemei (anunțăm înainte sa intram pe
calculatorul dvs, este foarte posibil să avem nevoie de detalii
suplimentare sau conexiunea s-ar putea întrerupe și trebuie să luam
legătura cu dvs pentru a vă instrui cum sa reluam sesiunea de suport);
-
Nu folosim campanii de marketing prin Email sau telefon. în consecință,
nu veți primi niciodată de la noi newsletter sau orice alt mesaj cu scopul
de a promova serviciile noastre sau ale altor terți.
- Perioadele si motivele pentru care păstrăm datele sunt
- Datele colectate in vederea derularii contractului (numele și prenumele
persoanei de contact din partea Utilizatorului, numarul de telefon al
reprezentantului legal/persoanei de contact din partea Utilizatorului) – pe
durata derulării contractului.
- Datele colectate in vederea emiterii facturii (nume, prenume
reprezentant legal si adresa de email a reprezentantului legal) vor fi
stocate pe toata durata impusa de legislatia contabila. Factura emisa și
trimisa pe adresa de mail furnizata va fi ținută într-o baza de date
securizata pentru toata perioada prevăzută de Legea Contabilității în
vigoare în Romania.
- Ștergerea datelor
- Orice dată care este în posesia noastră poate fi ștearsă în urma unei
cereri formulate printr-un mail la info@itworks.ro, cu excepția celor
existente în facturile emise către dvs., documente pe care suntem obligați
de Legea Contabilității din Romania sa le păstrăm.
F.
CONTINUTUL SITE-ULUI
-
Site-ul (din care face parte și Platforma) si intreg continutul sau
sunt protejate de prevederile legislatiei romane cu privire la
dreptul de autor si sunt create special pentru folosirea lor de
catre Utilizatori cu prilejul utilizarii Serviciilor si / sau
accesarii Site-ului, putand fi utilizate cu autorizarea
Furnizorului numai in stricta concordanta cu Termenii si
Conditiile. Toate materialele si informatiile disponibile pe Site
inclusiv dar fara a se limita la continutul si elementele de
grafica ale Site-ului, tot continutul in format text, precum si
sursele tehnice ale tuturor serviciilor si facilitatilor prezente
si viitoare, cu exceptia cazului cand este mentionat expres un alt
titular de drepturi, apartin Furnizorului si reprezinta Continutul
Site-ului, iar drepturile (inclusiv cel de autor) corespunzatoare
acestora apartin Furnizorului. Termenul de "Continut" include in
mod special codul sursa, imagini, text, dar fara a se limita la
acestea. Continutul Site-ului, indiferent de zona in care se afla
in site si indiferent de tip, poate fi utilizat exclusiv cu
respectarea Termenilor si Conditiilor si in scopurile prevazute in
Termeni si Conditii. Orice utilizare a Continutului Site-ului si /
sau a Serviciilor de catre terte persoane in alte scopuri decat
cele prevazute in Termeni si Conditii se poate face numai cu
acordul scris, expres si prealabil al reprezentantului legal al
Furnizorului. Astfel, este interzisa copierea, preluarea,
reproducerea, publicarea, transmiterea, vanzarea, distributia
partiala, integrala sau modificata a continutului acestui Site sau
a oricarei parti a acestuia efectuate in alte scopuri decat pentru
utilizarea Serviciilor cu respectarea Termenilor si Conditiilor.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a actiona in instanta orice
persoana si / sau entitate care incalca in orice mod prevederile de
mai sus.
-
Utilizatorul se va conforma in intregime tuturor prevederilor
legale privind dreptul de autor si drepturile conexe, precum si
oricaror informari si restrictii referitoare la orice Continut
accesat in legatura cu Serviciile.
G.
LIMITARI
-
Utilizatorul este responsabil pentru intreaga sa activitate privind
Serviciile sau in legatura cu acestea. Orice incercare a oricarui
Utilizator de utilizare frauduloasa, abuziva sau ilegala a
Serviciilor/Site-ului, ori orice incercare a oricarui Utilizator de
utilizare a Serviciilor/Site-ului impotriva prevederilor Termenilor
si Conditiilor ori intereselor Furnizorului sau altor Utilizatori,
confera Furnizorului dreptul de a intrerupe ori suspenda in mod
discretionar dreptul Utilizatorului de a utiliza in intregime sau
in parte Serviciile ori de a accesa Site-ul, fără plata niciunor
despagubiri.
-
Utilizatorul intelege si accepta ca prin Site Furnizorul ofera
servicii de suport IT exclusiv remote si ca nu are niciun control
si nicio obligatie ori raspundere privind, dar fara a se limita la
urmatoarele: probleme de hardware, probleme de licentiere
(crack-uri etc), lipsa dreptului de administrare asupra statiei pe
care se intervine (user cu drepturi limitate sau necunoasterea unor
credentiale cu drept de administrare. In masura maxima permisa de
lege, Furnizorul nu poate fi tras la raspundere in niciun mod ori
masura pentru orice fel de actiuni desfasurate de catre Utilizator
si nici pentru utilizarea in orice mod a Serviciilor sau orice alta
activitate legata de Continutul Site-ului ori in legatura cu
Site-ul sau Serviciile.
-
In masura maxima permisa de lege, Furnizorul nu isi asuma obligatia
si nu garanteaza implicit sau expres pentru continutul de orice fel
al Site-ului sau pentru utilizarea defectuoasa a Serviciilor de
catre Utilizatori. Furnizorul va face toate eforturile rezonabile
pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa
corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.
-
Utilizatorii inteleg si accepta ca furnizarea Serviciului poate fi
afectata de anumite conditii obiective, precum si ca Serviciile,
Continutul si Site-ul sunt puse la dispozitia Utilizatorilor
potrivit principiului "asa cum sunt", "asa cum sunt disponibile",
iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor.
-
In nicio situatie, indiferent de circumstantele invocate,
Furnizorul nu va putea fi chemat sa raspunda in legatura cu Site-ul
sau Serviciile: (a) pentru orice suma in plus fata de sumele
platite efectiv de Utilizator catre Furnizor cu titlu de pret
contractual; (b) pentru orice daune ori prejudicii indirecte,
pierderi de profit, vad comercial sau alte pierderi, rezultate din
utilizarea Serviciului. In nicio situatie, indiferent de
circumstantele invocate, Furnizorul nu va datora Utilizatorului
despagubiri decat in limita sumelor efectiv platite de catre
Utilizator catre Furnizor cu titlu de pret contractual.
-
Utilizatorii inteleg si accepta ca Furnizorul este absolvit de
orice raspundere in eventualitatea producerii oricarei opriri,
intreruperi, ingreunari, disfunctionalitati sau erori in
functionarea Site-ului sau Serviciilor, in situatia unei erori
tehnice de orice fel sau oricaror erori in furnizarea Serviciului,
precum si in orice situatie in care nu ar dovedi cert ca orice
erori sau probleme de natura tehnica din cele mentionate mai sus se
datoreaza in mod direct si exclusiv culpei grave a Furnizorului. In
cazurile de forta majora Furnizorul si / sau operatorii,
directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii
sai, sunt exonerati total de raspundere. Cazurile de forta majora
includ, dar nu se limiteaza la acestea, erori de functionare ale
echipamentului tehnic al Furnizorului, lipsa functionarii
conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon,
virusii informatici, atacurile informatice de orice fel si
interferarea cu programe informatice malitioase, accesul
neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, greva etc.
H.
INREGISTRARE SI SECURITATE. FURNIZAREA SERVICIILOR.
- Pentru utilizarea Serviciilor, Utilizatorul trebuie sa furnizeze
urmatoarele date:
- Date necesare emiterii facturii: nume societate, adresa sediu social,
CUI, număr de înregistrare în registrul comerțului (J), cont bancar, adresa
e-mail (in vederea expedierii facturii);
- Date necesare pentru autentificare: nume și prenume reprezentant legal
Utilizator/persoană de contact din partea Utilizatorului, adresa de email
reprezentant legal Utilizator/persoană de contact din partea
Utilizatorului, numarul de telefon al acestuia;
- Dupa completarea formularului de aplicare cu datele mentionate la pct.1,
Platforma va face o verificare a datelor introduse (verificarea
corectitudinii datelor societatii);
- Dupa ce datele din formular au fost validate, Platforma va inainta
aplicatia Utilizatorului pentru aprobare si verificari suplimentare catre
departamentul de vanzari al Furnizorului. Daca aplicatia va fi aprobata,
Utilizatorul va primi pe adresa de email introdusa in formular
credentialele de acces impreuna cu manualul de utilizare a Site-ului.
- Daca aplicatia Utilizatorului a fost respinsa, toate datele introduse in
formular vor fi sterse imediat cu exceptia: CUI, număr de înregistrare în
registrul comerțului (J) și adresa email care vor fi tinute in baza de date
pentru o perioada de 2 ani pentru prevenirea tentativelor de fraudare, dupa
care vor fi sterse.
- Datele vor fi stocate in baza de date a aplicatiei pentru asigurarea
accesului la Platforma si vor fi anonimizate.
- Autentificarea in Platforma se va face in doi pasi:
- User (Adresa de email introdusa) si parola generata automat (Care poate
fi schimbata in portal) și
- Cod de confirmare primit prin email.
- Dupa logarea in Platforma, Utilizatorul este obligat sa:
- Aleaga tipul de SLA pentru remedierea problemei;
- Furnizeze o descriere completa a problemei pentru care are nevoie de
suport IT și
- Atașeze fișiere (screenshot-uri sub diferite forme: jpeg, pdf, doc,
etc.) relevante cand problema reclamata o cere.
- În toate cazurile, Utilizatorul își asuma întreaga răspundere pentru
dobândirea licențelor necesare și pentru toate consecințele juridice care
deriva din asta, Furnizorul neavând nicio răspundere în acest sens.
- Daca in orice moment al rezolvarii problemei semnalate de catre
Utilizator, Furnizorul nu isi poate indeplini sarcina fie din cauza lipsei
de raspuns/informatii din partea Utilizatorului, fie datorita unor factori
externi, independenti de vointa Furnizorului (furnizarea de
hardware/software de catre terti, intreruperea unor servicii precum
internetul, curentul etc.) timpul de rezolvare a problemei va fi pus pe
„hold” si va fi reluat abia dupa solutionarea evenimentelor independente de
vointa Furnizorului.
I.
ASIGURARI
-
Utilizatorul garanteaza Furnizorului ca acesta nu va suferi niciun
fel de pierderi ori prejudicii din cauza Utilizatorului sau in
legatura cu acesta din cauza oricaror reclamatii sau cereri care ar
putea fi inaintate de terte persoane in urma utilizarii
Serviciilor, incalcarii de catre Utilizator a Termenilor si
Conditiilor, incalcarii drepturilor de autor sau de proprietate
intelectuala sau a oricarui alt drept al unei persoane sau
entitate.
-
Utilizatorul declara si garanteaza ca are toate drepturile necesare
pentru a acorda Furnizorului acces remote la terminalului asupra
caruia sunt efectuate serviciile IT si ca accesarea acestuia de
catre Furnizor in vederea furnizarii Serviciului nu aduce atingere
dreptului la viata privata al unui tert sau oricaror obligatii de
confidentialitate stabilite prin lege.
-
Incalcarea declaratiilor si garantiilor de mai sus atrag obligatia
Utilizatorului ca in caz de litigiu va suporta toate cheltuielile
aferente, inclusiv dar fara a se limita la onorariile avocatilor,
expertilor si consultantilor sau executorilor, taxe judiciare,
notariale sau de executare, cheltuieli, judecati, decizii, amenzi,
regularizari sau alte obligatii rezultate sau relationate cu orice
alta actiune a Utilizatorului in legatura cu utilizarea Serviciilor
sau orice alt aspect in legatura cu Serviciile.
J.
TARIFE SI PLATI
-
Avand in vedere ca Serviciile sunt contra cost, Utilizatorul se
obliga sa achite catre Furnizorul tariful orar corespunzator
nivelului de SLA ales:
- 15 EUR fara TVA aferent unui ticket SLA Urgent.
- 10 EUR fara TVA aferent unui ticket SLA Normal.
- 5 EUR fara TVA aferent unui ticket SLA Relaxat.
-
Furnizorul va emite la finalul lunii o factura cu cate o pozitie
pentru fiecare SLA prestat x nr de ore prestate in acea luna din
acel SLA, iar facturii ii va fi atasata lista ticketelor ridicate
in acea luna, cu SLA-ul ales si cu nr de ore prestat pe rezolvarea
fiecarei probleme.
-
Factura va fi achitata de catre Utilizator in termen de 10 zile de
la data emiterii facturii de catre Furnizor. Neplata factura de
catre Utilizator in termenul agreat indreptateste Furnizorul sa
solicite penalitatile de intarziere in cuantum de 0,2% din valoarea
neachitata. Cuantumul penalitatilor poate depasi valoarea
debitului.
-
Furnizorul isi rezerva dreptul de a schimba tarifele pentru
Serviciile oferite si de a stabili noi tarife in orice moment,
potrivit propriei sale optiuni. Orice modificare de tarife va
deveni operanta imediat dupa prin afisarea acesteia pe Site.
Utilizatorul este obligat sa verfice periodic tarifele prevazute pe
Site.
-
Sunt aplicabile urmatoarele reguli pentru transferul de la
Utilizator catre Furnizor a tarifelor corespunzatoare Serviciilor
prestate in favoarea Utilizatorului: (a) Utilizatorul va transfera
in avans Furnizorului contravaloarea Serviciilor; (b) Utilizatorul
intelege si accepta ca rambursarea de catre Furnizor a sumelor
platite de acesta catre Furnizor pentru serviciile prestate,
indiferent de motivul invocat sau de cuantumul sumei, nu este
posibila in alte conditii decat cele mentionate in Termeni si
Conditii.
K.
CONFIDENTIALITATEA
-
Furnizorul se obliga sa utilizeze informatiile confidentiale
dezvaluite de Utilizator numai in scopul furnizarii Serviciilor si
numai in legatura cu acestea. Furnizorul are obligatia de a pastra
confidentialitatea acestor informatii furnizate de Utilizator si de
a nu le dezvalui catre terte persoane, indiferent daca aceste
persoane au sau nu nevoie sa cunoasca respectivele informatii.
-
Fiecare parte se obliga sa nu divulge Informatile Confidentiale ale
celeilalte parti fara acceptul explicit si prealabil, dat in scris
al celeilalte parti.
-
"Informatiile Confidentiale" nu includ informatii care au devenit
cunoscute public din cauze independente de Utilizator sau de
Furnizor, sau informatii care au fost independent dezvoltate fara
acces la informatiile confidentiale ale Furnizorului.
L.
LEGATURA CU ALTE SITE-URI
-
Utilizatorii inteleg si accepta ca Site-ul poate contine legaturi
sau trimiteri catre alte site-uri de internet, care sunt
considerate de catre Furnizor utile in legatura cu Continutul
Site-ului, dar care nu se afla sub controlul sau indrumarea sa.
Furnizorul este absolvit de orice raspundere in ceea ce priveste
continutul sau opiniile exprimate pe toate site- urile de internet
mai sus mentionate, precum si corectitudinea si exactitatea
acestora, iar Utilizatorii inteleg si accepta ca aceste site-uri de
internet nu sunt monitorizate, controlate sau verificate in orice
mod de catre Furnizor. Includerea unei legaturi sau trimiteri catre
alte site-uri de internet nu implica aprobarea in vreun fel a
acestora de catre Furnizor. In momentul in care Utilizatorii
acceseaza aceste site-uri de internet, ei o fac pe riscul lor,
cunoscand ca utilizarea serviciilor oferite de aceste site-uri este
supusa conditiilor stabilite de administratorii acestor site-uri.
M.
INCETAREA EFECTELOR TERMENILOR SI CONDITIILOR
-
Furnizorul poate inceta sau suspenda oricare sau toate Serviciile,
accesul la Site ori intregul contract imediat, fara notificare
prealabila, in cazul in care Furnizorul considera ca Utilizatorul
incalca in orice mod sau in orice masura Termenii si Conditiile. In
asemenea cazuri orice sume achitate / transferate deja Furnizorului
sunt in intregime nereturnabile, deci nu vor fi supuse rambursarii
catre Utilizator.
-
Prevederile din Termeni si Conditii care prin natura lor continua
sa produca efecte dupa reziliere, includ dar nu se limiteaza la
declinari de garantii si limitari de responsabilitate.
N.
DREPTUL DE RETRAGERE
- În conformitate cu Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum
şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu excepţia
cazurilor menţionate expres de lege, Utilizatorul - persoana fizica, in
calitate de consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se
retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara
spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi
fără a suporta alte costuri. Perioada de retragere menţionată mai sus
expiră în termen de 14 zile de la data încheierii contractului, în cazul
contractelor de prestări de servicii.
- Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce
priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor
comerciale contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor,
dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului
şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va
pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist
-
Nu se poate realiza dreptul la retragere dupa prestarea completa a
serviciilor de catre Furnizor.
În aceste cazuri, Utilizatorul declară că a luat cunoştinţă de faptul că
îşi pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către Furnizor. Consumatorul este de acord cu executarea contractului
începând cu data plăţii preţului. Prin urmare, în toate aceste cazuri
executarea a început cu acordul prealabil expres al Utilizatorului.
- Pentru acele situatii in care, Utilizatorul isi exercita dreptul de
retragere din orice motiv, dupa ce executarea a început cu acordul
prealabil expres al consumatorului, dar inainte de prestarea completa a
serviciilor de catre Furnizor, acesta are dreptul la rambursarea partiala a
sumelor achitate Furnizorului.
- Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu
privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract, utilizând o
declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau
e-mail. In acest scop, puteti folosi Formularul de retragere, folosirea lui
nu este insa obligatorie.
- Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa
trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de
finalizarea prestarii complete a serviciilor de catre Furnizor, dar nu mai
tarziu de expirarea termenului de 14 zile mentionat mai sus.
- Daca va retrageti dupa ce parte din serviciile furnizate de catre
Furnizor au fost prestate, dar inainte de finalizarea completa a acestora,
sunteţi de acord cu rambursarea a jumătate din suma pe care am primit-o de
la dumneavoastra, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem
informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si
cea folosita pentru tranzactia initiala, cu excepţia cazului în care aţi
fost de acord cu o altă modalitate de plată; in orice caz, nu vi se vor
percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
O.
DECLARATII SI GARANTII
-
Utilizatorul declara si garanteaza urmatoarele: (a) Utilizatorul
detine toate autorizatiile legale si statutare, daca este cazul,
precum si toate drepturile necesare sa incheie aceasta Conventie,
sa isi asume toate si orice obligatii prevazute in Conventie, sa
beneficieze de Servicii si sa intreprinda toate actiunile necesare
pentru a-si indeplini intrutotul obligatiile asumate de Utilizator
potrivit Conventiei; (b) Utilizatorul declara si garanteaza ca: (i)
prin utilizarea Serviciilor, nu incalca si nu a incalcat nicio
obligatie legala sau contractuala fata de orice terte persoane sau
entitati sau orice drepturi pe care le pot invoca acestea, inclusiv
dar fara a se limita la drepturi de proprietate intelectuala,
dreptul la viata privata, publicitate sau confidentialitate, sau
drepturi si obligatii aflate sub incidenta protectiei
consumatorului; (ii) nu exista niciun fel de diferende, litigii sau
pretentii ale tertelor persoane sau entitati ori autoritati in
legatura cu materialele si informatiile transmise prin intermediul
Serviciilor.
-
Furnizorul este obligat sa aplice toate masurile tehnice si
organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter
pesonal primite de la Utilizator impotriva distrugerii accidentale
sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului
neautorizat, precum si impotriva oricaror alte forme de prelucrare
ilegala.
P.
ALTE CLAUZE
-
In cazul in care oricare din parti va renunta temporar la
exercitarea oricarui drept dintre cele prevazute in Termeni si
Conditii aceasta renuntare nu va putea fi considerata ca o
renuntare definitiva la respectivul drept. Furnizorul nu va fi
tinuta responsabil pentru nicio neindeplinire a obligatiilor sale
contractuale in cazul interventiei oricarei cauze de forta majora.
-
Daca oricare prevedere din Termeni si Conditii va fi declarata
nula, prevederea respectiva va fi eliminata si inlocuita cu o alta
prevedere in acelasi spirit, astfel incat Termenii si Conditiile sa
produca in continuare efectele juridice avute in vedere initial.
-
Drepturile sau obligatiile prevazute de Termeni si Conditii nu pot
fi transferate in niciun mod de catre Utilizator catre terte parti,
decat daca exista acordul scris, prealabil si explicit al
Furnizorului in acest sens.
-
Partile convin ca orice litigii care intervin in legatura cu
Termenii si Conditiile sau cu furnizarea Serviciilor vor fi
judecate de catre instanta judecatoreasca competenta de la sediul
Furnizorului.
-
Termenii si Conditiile inlocuiesc toate si orice intelegeri sau
acorduri anterioare, scrise sau verbale, referitoare la obiectul
Termenilor si Conditiilor sau in legatura cu acesta si contin
totalitatea intelegerilor intervenite intre parti cu privire la
obiectul Termenilor si Conditiilor.
-
Termenii si Conditiile nu au in vedere crearea vreunei asocieri sau
vreunui parteneriat intre Utilizator si Furnizor ca rezultat al
Termenilor si Conditiilor, iar Utilizatorul nu are nicio autoritate
de niciun fel sa angajeze Furnizorul in orice mod in baza acestora.
Q.
Puteti contacta responsabilul cu protectia datelor prin e-mail, la
adresa dpo@itworks.ro